Met zorg bereid door onze koks
Levering overal in België
Zonder enige verbintenis
Betaal met je maaltijdcheques
Met zorg bereid door onze koks
Levering overal in België
Zonder enige verbintenis
Betaal met je maaltijdcheques
ONTVANG ELKE WEEK GEZONDE EN EVENWICHTIGE MAALTIJDEN DIRECT BIJ U THUIS!
Ons team selecteert verse producten van onze lokale producenten en kookt voor u
Uw maaltijden worden bij u thuisbezorgd, u hoeft ze alleen nog maar op te warmen.
We gebruiken enkel ingrediënten van hoge kwaliteit en zoveel mogelijk lokaal. Al het vlees is afkomstig van onze lokale slager Champion en onze groenten bij Van Dyck in Namen!
De bereidingen van onze maaltijden worden begeleid door onze voedingsdeskundige. Fresheo begeleidt u om smaakvol en evenwichtig te eten.
Om praktische redenen, werken we alleen met abonnementen (via automatische incasso), om het leven van onze klanten eenvoudiger te maken. Dit laat toe om de betaling van de bestellingen te automatiseren.
Beëindiging abonnement : Indien u uw abonnement wilt stopzetten, neemt dan contact op met onze klantendienst om dit tijdig te kunnen opzeggen.
Onze belangrijkste betalingsmethode is momenteel SEPA en Mastercard-VISA(automatische incasso). Binnenkort zal een Bancontact-betalingsmethode beschikbaar zijn die u in plaats van de domiciliëring zal kunnen gebruiken.
Betaling met Eco-cheque : Wij accepteren Monizze, Sodexo en Edenred restauranttickets momenteel alleen in vooruitbetaling. Om uw bestelling te bevestigen, zal u ook een hoofd-betalingsmethode nodig hebben (kredietkaart, VISA, SEPA, enz.).
Bestellingen kunnen elke week op dinsdag voor 23:59 vooruitbetaald worden via ecocheques (mijn account -> mijn bestelling vooruitbetalen)
Een betalingsmethode wijzigen : U heeft verschillende manieren om u bestelling te betalen. U hoeft alleen uw betalingsmethode rechtstreeks vanuit uw klantpagina te wijzigen (betalingsmethode)
Fresheo heeft een eigen flexibel en snel leveringsysteem opgezet om u wekelijks te bezorgen..
U ontvangt een sms (op donderdag) om u het tijdstip van aankomst te laten weten en een tweede (de dag van bezorging) wanneer de bezorger onderweg is naar uw huis.
Bent u er niet om uw bestelling in ontvangst te nemen?
U heeft 4 oplossingen tot uw beschikking:
Fresheo heeft momenteel geen peterschap systeem. De website is in aanbouw om het binnenkort te kunnen voorstellen.
U kunt echter contact met onze after-sales service opnemen om ons de informatie te sturen met betrekking tot de persoon die u wilt voorstellen.
Uw “petekind” kan dan een account aanmaken op onze website om van 40€ korting gespreid over 4 weken te genieten.
Zodra uw “petekind” zijn eerste bestelling heeft geplaatst, contacteert u opnieuw onze after-sales service om ook van 40€ op uw volgende bestelling te genieten.
Peterschap is niet van toepassing op ontdekkingsboxen. Het peterschap zien wij als volgt:
Onze ontdekkingsboxen bevatten een selectie van 4 gerechten (klassiek of vegetarisch) en 4 desserts. Bij het selecteren van uw box, worden uw betalingsgegevens gevraagd voor technische redenen om uw bestelling te valideren.
Deze box is normaal gezien betalend. Heeft u een promotiecode? Het is nog steeds nodig om uw betalingsgegevens in te voeren, maar er zullen geen kosten in rekening gebracht worden.
Waarom vragen we u om uw bankgegevens in te vullen:
Hierdoor kunnen wij ervoor zorgen dat de bestelling op een bekend adres wordt afgeleverd.
Twijfel niet meer, volg ons zodanig dat u op de hoogte blijft over ons!
Copyright 2021© Fresheo. All Rights Reserved.